U martovskom broju (Vol 165, No. 3), čuveni američki časopis National Geographic, je na naslovnoj strani objavio hologram na kome je bio prikazan orao raširenih krila. Originaciju je uradio tim firme American Banknote Company, pod rukovodstvom Kennet Haines-a. Time je holografija po prvi put približena milionskom auditorijumu i to je najverovatnije početak komercijalnih primena.
1988. godine u decembarskom broju istog časopisa (Vol. 174., No. 6) i prednja i zadnja korica sadržale su hologram. Na prednjoj strani se nalazi globus (koji izgleda kao da se upravo raspada). Slika je uradjena impulsnom holografijom, tako što je metak iz vazdušnog pištolja ispaljen u globus izradjen od stakla. U trenutku kada metak udara u staklenu kuglu, emitovan je kratak laserski impuls, koji je i registrovao hologram. Ispod se nalazi poruka: CAN MAN SAVE THIS FRAGILE EARTH?, koja daje puni smisao hologramu. Na zadnjoj strani se nalazi reklama za McDonald's.